AngelaCanada.reismee.nl

Banff, leuke week

Banff, zondag 28 oktober

Kelly mijn oude huisgenoot kwam vandaag langs!!! Jippie. Zij, Victoria en ik zouden gaan stappen. Uiteindelijk ging Claire ook mee. Toen ik 5 maanden in Banff werkte waren zij allemaal mijn huisgenoten en ondanks de Engelse namen zijn het allemaal Koreanen. Ze hebben allemaal 2 namen; een Koreaanse en een Engelse voor alle niet Koreanen, omdat we dat niet uit kunnen spreken:D. Ook leuk detail; ze zijn allemaal langer dan ik, 2 van hun een behoorlijk stuk haahahahhahahhahhaah. Tegen 00.00 waren we in de stad en het was doods. Godzijdank een uur later werd het druk en konden de dames en ik eindelijk dansen:D. Deze avond hadden we voor Kelly gepland want zij kwam speciaal uit Calgary om ons weer te zien. Helaas vond zij het niet zo leuk, maar de andere 2 waren niet van de dansvloer af te slepen:D.

Calgary, dinsdag 30 oktober

Victoria had me uitgenodigd om mee te gaan naar Calgary. Eens in de 2 maanden gaat zij met Claire naar Calgary om Koreaans eten in te slaan. Eerste stop was bij een plek waar ze rijstcake verkopen. Van Victoria mocht ik er één uit kiezen en deze bestond uit pompoen, doperwten, bonen en fruitstukjes. Het was heel lekker en helemaal niet zoet. Snapte na deze cake wel waarom ze snoep vaak te zoet vinden. De Koreaanse winkel was niet zo bijzonder. Veel kun je ook in de winkel kopen en het is net zo duur. Als je in Nederland naar de toko gaat is alles heel goedkoop.

Lunch was in een Koreaans restaurant. Je kreeg een soort koude thee en iedere tafel had een bel (zoals een huisbel), 1 druk op de bel en de serveerster kwam er aan. Liet mijn ogen over het menu gaan en zag 'pork intestines' IEEEUUWWWWW!!!! Heb aan de dames gevraagd of ze dat gingen bestellen, maar nee gewoon kip en varken:D. Ik had noodles in zwarte bonen saus. Het was wel lekker maar niet geweldig:D.

De volgende stop was de superstore. Dit is net zoiets als een wal mart. We hadden 45 minuten, maar dat werd al snel verlengd naar 1 uur en 15 minuten, want de winkel was gigantisch groot; denk aan 3 voetbalvelden bij elkaar. Ik ging alweer helemaal door het lint, want het was allemaal weer zo goedkoop:D. Ikke helemaal gappie.

Volgende stop een megawinkelcentrum. Had Victoria al verteld dat ik achter haar aan zou blijven huppelen als een puppie. Tja geen geld dan maar modeadviseur spelen:D. Dinner was taco bell; yummie, yummie, yummie. Heb uiteindelijk alleen een legging gekocht, want die had ik nodig voor mijn halloween outfit.

Heb heel lang getwijfeld of ik mee zou gaan want ik ben immers blut, maar ik werd gillend gek in het hostel, dus ik ben blij dat ik gegaan ben. Het was echt een hele leuke dag:D. Heb geleerd dat djah, ja betekend in het Koreaans en djamba betekend zoiets als jas of trui. Hahahahahahahhah De meiden moesten lachen toen ik dat zei.

Halloween!!!!!!! woensdag 31 oktober

Charlene hield haar afscheidsfeestje en 2 meiden uit het hostel wouden op halloween vroeg naar bed gaan. Ik heb ze meegesleurd naar het feest van Charlene. De outfits van de andere meiden waren waanzinnig. Kent iemand de hungergames? Bij de trekking staat er zo'n paarse vrouw op het podium, Charlene moest haar voorstellen. Ok, ze moest het verklappen, maar het leek inderdaad sprekend!!!! Ik vind dat we Halloween ook in Nederland moeten vieren ipv dat stomme Carnaval met de gare muziek. Hoe zag het feestje van Charlene er uit. Iedereen kon komen en het was een hoop, geschreeuw, gedoe, foto;s, yello-shots (uiteraard met drank erin), tequila shots, beer 52 shots en toen op naar de club. Laat het maar aan een Nieuw Zeelander over, het enige wat zij wou was shot, shot, shot!!!! Hahahahahahahaha

Ik was voor die avond overigens een piraat want dat was de goedkoopste outfit voor 16 dollar:D, maar het leek ookwel op een gypsy:D. Heb een uur in aurora rondgehangen en ben hem toen gepeerd om met de Koreaanse meiden naar Sasquatch gegaan. Heb daar nog met een gozer staan dansen en toen ik me omdraaide bleek hij piepjong te zijn; OEPS. De dames lagen helemaal in een deuk om me, en ik lag helemaal in een deuk bij de wc's. Meerdere meiden vroegen of ik kauwgom of een mintje had aangezien ze net hun maaginhoud hadden gedeeld met iedereen die het horen wou hahahhahaha. Kijk die tequila die ik achterover sloeg was zo groot dat het eigenlijk 2 shotjes waren. Heb 1 grote slok genomen en de rest in de wasbak weggegooid:D. Iedereen is toch dronken dus dat merken ze niet.

Vond de avond geweldig, mede dankzij mijn minderjarige danser en Claire die de hele avond bezig was om haar grote borsten in een strak chinees jurkje te houden. Heel veel mensen hadden ook een bodysuit aan. Dit is een strakke dunne laag die kleeft aan je huid en helemaal niks aan de verbeelding overlaat. Hahahahaha dat NOOIIIIITTTTTT!!!!!

Liefs Angela

Reacties

Reacties

Karen

Zo leer je nog eens Koreaans. Dat je daarvoor naar Canada gaat :-)
Veel plezier nog.

Liefs Karen

Mamsie

Why not??? Bodysuit, peutertje, piraat, gypsy, shot-shot-shot-, zie alles wel voorbij komen dus zeg nooit nooiiiiiiittttt!

Stuiterballetje en grote winkels... ik zie je helemaal gappy wezen :D...

Ben blij dat je af en toe lekker eet, mama-beer zou niet willen dat kindje-beer graatmager thuiskomt ;-)!

Love ya, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active