AngelaCanada.reismee.nl

Winnipeg, zondag 14 oktober

Op het eerste gezicht leek Winnipeg een bijzonder saaie stad te zijn. Zat in het begin nog te twijfelen of ik een extra dag in Winnipeg zou blijven. Gelukkig wel gedaan! Had de hele dag in Winnipeg en het was prachtig weer. Ik ben langs de Forks rivier gewandeld en eindigde zo bij de Farmers Market. Dit is een gezellig fabriekshal met allerlei eettentjes, alternatieve winkels en souveniershops. Heb echt genoten van het weer en de sfeer die er hangt. Heb deze dag ook gebruikt om alles op de foto te zetten wat Winnipeg te bieden heeft.

Uiteindelijk wou ik mezelf trakteren op een taartje. Had op internet al 2 locaties gezien waar dat kon. Na 15 minuten lopen bleek dat één dicht was, want het was zondag; DUH. Moest dus 15 minuten lopen naar de andere, want ik geef natuurlijk niet zonder slag of stoot op. Bij de 2de was de keus overweldigend. Het hielp ook niet dat de taarten zo dik waren als 2 slagroomtaarten op elkaar en de porties waren mega groot. Kon geen keus maken en ben met lege handen naar het hostel gegaan hahahahahahah. Een gehele nieuwe beleving voor mij:D. Wat moet ik toch met mezelf aan:D.

's Avonds nog een Canadees ontmoet waar ik tot aan Calgary mee had kunnen rijden ware het niet dat ik mijn busticket al gekocht had. Jammer!!! Hij heeft me wel geholpen om mijn computer sneller te maken. En heb veel films van hem gekregen, zodat ik me niet hoef te vervelen.

De volgende dag rond 11.00 zat ik op de bus richting Banff. De avond moest ik doorbrengen in de bus, en gelukkig zat er niemand naast me. Tegen 3.00 kwam er iemand naast me zitten en thank the lord; het was een lekker ding. Alleen dan mag er iemand naast me zitten hahahaahhahahhahhahah. De hele route was behoorlijk saai. Plat en dor:D. De Rockies bij Banff is toch een stuk leuker om naar te kijken.

Liefs Angela

Reacties

Reacties

Karen

Wow, zonder taart weggegaan? Was je ziek ;-)
Goed om te horen dat je het er toch naar je zin hebt gehad.

Liefs Karen

Mamsie

Sweetie Pie,

Taart... waar??? Ik heb zo'n zin in JOUW kwarktaart!!!!!
Als je weer thuis bent moet je er 2 maken, eentje voor jou en de visite.. en eentje ALLENIG voor mama-beer :D!

't Is altijd lachen om je verhalen, mocht je pijn krijgen in je schouders dan weet je dat ik over je schouder meekijk!

Take care & love ya, mamsie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active