AngelaCanada.reismee.nl

Toronto, woensdag 26 september

Vandaag is de laatste dag van de tour! Jippie. Tijd voor veranderingen:D. Op nog geen 5 minuten van het rijden was onze eerste activiteit; kanoën. Niet mijn favoriete bezigheid, maar ik wou het wel een slinger geven. Het plan was om een uur naar een waterval te peddelen en dan een uur terug. Ik zat als eerste met 2 andere meiden in een kano. Na 10 minuten was er een plek waar we eventueel konden wisselen met anderen. Wij deden het zo slecht nog niet, maar de 2 personen achter me deden het behoorlijk beroerd. Ik werd dus gewisseld en zat toen met Sara in een kano. Voor mij een voordeel voor haar een nadeel. Zij is namelijk veel sterker met haar slagen en ook nog eens sneller. Je moet nou eenmaal in evenwicht zijn want anders draai je rondjes:D. De reden waarom ik kanoën niks vind is omdat het klinkt als een ontspannen tochtje over een rivier. In de werkelijkheid had ik na een half uur al beginnende kramp in mijn schouders, armen en handen. Hemels!!:D

Het weer was mooi en de waterval was prachtig. We hebben nog wel wandeling van 10 minuten naar de top gemaakt. Ik kon geen foto's maken omdat ik de gok van het omkukelen met de kano niet wou nemen. Moet toch echt een waterdichte camera kopen:D.

De terugweg had ik het zwaar, in mijn hoofd was ik aan het huffen en puffen maar ik heb het allemaal voor me gehouden. Hhahahahaha. Het duurde een eeuwigheid voor we bij de laatste bocht waren. Je had me moeten horen, ik was zo blij, dat ik aan het schaterlachen was. Thank you jesus!!!!

De meeste mensen geven aan het begin van hun vakantie veel geld uit aan etentjes, drank etc. en gaan dan op de laatste dagen bezuinigen. Ik doe het net andersom:D. Heb me met lunch getrakteerd op een bruchetta flatbread. Deze was lekker, maar zat kwijlend naar de nacho's van mijn peddelgenoot te kijken:D.

Hierna gingen we regelrecht naar Toronto. De eerste keer in Toronto verbleef ik in Global village; welkom in hel! Emotioneel kon ik dit niet meer aan, dus vanavond zat ik in Canadiana backpackers. Hemels!!! Kan het niet anders beschrijven. Dit hostel had op elke deur van de kamers een toelichting met foto van een Canadese beroemdheid. Toeval wou dat ik in de Tim Hortons kamer verbleef!!! Mijn favoriete theetoko. Moest er een foto van maken.

's Avonds nog een afscheidsdrankje gedaan in Global village. Had er nog spullen dus moest er sowieso heen. Kregen chips, vegaburger, bier en een Moose T-shirt. Was blij dat de avond voorbij was. Freedom here I come.

Liefs Angela

Reacties

Reacties

Karen

He Angela,

Zo erg kan het toch ook weer niet geweest zijn dat je eindigt met 'Freedom here I come', haha. Je kan veel zeggen, maar je hebt flink wat gezien. Ik ga zo je foto's eens bekijken.

Liefs Karen

Karen

He Angela,

Zo erg kan het toch ook weer niet geweest zijn dat je eindigt met 'Freedom here I come', haha. Je kan veel zeggen, maar je hebt flink wat gezien. Ik ga zo je foto's eens bekijken.

Liefs Karen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active