AngelaCanada.reismee.nl

Fort Coulonge, zaterdag 22 september

Fort Coulonge, zaterdag 22 september

Tot 13.00 hadden we de tijd om nog dingen te ondernemen in Ottawa. Gelukkig was het weer vandaag wel erg mooi en kon ik dingen op de foto zetten. Wil natuurlijk niet mijn nieuwe camera in het natte weer gebruiken. Heb de gidsenwandeling herhaald en ben daarna naar het parlement gegaan voor een tour. Het was gratis dus waarom niet. Eigenlijk kun je gewoon de tour van het parlement in groot Brittannië doen, want bijna alles is hetzelfde. Aan het eind van de tour kon je nog naar een uitzichtpunt in de toren. Was wel gaaf om te zien en hij was in zijn geheel overdekt. Met de weerkaatsing van de zon op het raam maakt het lastig om foto's te maken.

Na deze tour werd het haasten. Heb nog snel een beavertail gegeten. Dit is een pastry, plat ding en heb gekozen voor nutella met banaan en maplebutter erop. Hemels!!!

De rit naar Fort Coulonge was kort. Je kon er kanoën, fietsen of wandelen. Weet wel dat je alles heel lang moet doen om ergens te komen, want we waren in de middle of nowhere.

Het avondeten was inclusief en giga lekker! Ik kreeg lasagna, salade, broodjes, groenten, aardappeltjes en als toetje soesjes in chocoladesaus. Hemels. 's Avonds trad een locale band op in de kroeg wat bij het hostel hoorde. Ik heb een michelle's melange gedronken. Inhoud; veel fruit, 2 shots wodka, sap en jp. Yummie!! De band was erg goed en piepjong:D, 16- jarige met misschien een toekomst als bandleden in het verschiet.

Fort Coulonge, zondag 23 september

Het nadeel van deze locatie was dat deze hele dag in het teken stond van white waterraften. Ik ging dat niet doen, want ik ben panisch voor water. Had dus de hele dag niks te doen. Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar de dag was zo om. Wou eerst nog 10 km gaan fietsen om naar een park te gaan waar je kunt zip-linen, maar het waaide zo hard. En zo goed kan ik nou ook niet fietsen hhahahahahaah.

's Avonds werd de groep nog meegevraagd naar de bioscoop door de gidsen van het white water raften. Ik ben de enige die meeging. De bioscoop is een antiek ding met 1 zaal. Elke maandag starten ze met een nieuwe film en dat is ook het enige wat ze de gehele week draaien. Ben voor 7 dollar naar de expendables 2 gegaan. De hele film bestaat bijna uit one-liners, maar ik heb genoten. Er zitten zulke grappige stukjes in!

Liefs Angela

Reacties

Reacties

Miranda Broks

Als je nou terug komt naar nederland leer ik je wel fietsen ;)

Karen

He Angela,

Expendables 1 vond ik in ieder geval wel erg leuk. En idd met de oneliners. 2 moet ik dan ook maar eens gaan bekijken.
Praat me niet van wind en fietsen. Vorige week heb ik iedere keer terug naar huis moeten ploeteren (en niet kunnen kiten, want ik moest leren voor mijn examen). Ik ben blij dat het hier deze week ook even wat minder waait, ben ik weer eerder thuis, haha.

Liefs Karen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active