AngelaCanada.reismee.nl

Ottawa, vrijdag 21 september

Om 09.00 vertrokken vanuit Mont Tremblant. De enige stop onderweg was Omega Park. Het klinkt als een nationaal park maar dat is het niet. De dieren zaten namelijk niet in kooien zoals in de dierentuin, maar er waren wel hekwerken. De reden hiervoor was, dat bepaalde dieren elkaar konden gaan opeten. Wat niet helemaal de bedoeling is. Uiteraard na Denali National Park was dit wel een grapje. Ook kon je in dit park de dieren eten geven of toewerpen waardoor ze dichter na je toe komen. Niet echt een uitdaging om wild te zien dus. Het is me nu wel gelukt om 12 wolven op de foto te zetten, maar ze leken meer op goedgetrainde hondenL.

We waren bijtijds in Ottawa en kregen om 15.00 een rondleiding van de chauffeur. Helaas kwam de regen met bakstenen uit de lucht. Na 15 minuten waren mijn sokken al nat en heb ik tegen de gids gezegd: ‘see ya later' en ben een shoppingscentra ingerend. Net op tijd want toen ik mijn jas uit deed was het er al op meerdere plekken doorheen gekomen.

Heb een muffin met thee gekocht en ben naar de bioscoop gegaan. De keus was legendarisch; finding nemo 3d of resident evil. Als sf-geek heb ik alle delen van resident evil gezien en dus ging ik hiervoor. Conclusie; wat een bout film:D. Kon wel opdrogen in de bios:D.

Na de film in de foodcourt een gevulde pizza gegeten, een soort van platte calzone. Wat erg lekker was.

Na de pizzapunt was het eindelijk droog en kon ik bepaalde dingen op de foto zetten.

Ons hostel voor vanavond was ooit een gevangenis. Gevangen werden kaalgeschoren en opgehangen en nog meer lugubere dingen die ik liever niet wou weten. 's Avonds hadden ze om 19.00 een ghosttour van het hostel, maar ik vond het al eng genoeg. De cellen waren dus omgetoverd tot slaapbunkers met nog de originele deuren/ tralies. Op een bord kon je ook spookverhalen lezen. In sommige cellen werd er aan je beddengoed getrokken of hoorde je de matras onder je kraken (heeft een plastic hoes) terwijl er niemand lag. Ik scheet bagger!! Was blij toen ik daar weer vertrok.:D

Liefs Angela

Reacties

Reacties

Karen

He Angela,

Dat heb je ook weer overleeft, haha. En moest je vechten om je dekens te houden ;-)

Jammer van het weer. Maar gelukkig had je nog een alternatief. En bij dat alternatief kwam ook een muffin kijken, dus dat klinkt niet heel erg...

Ben benieuwd wat je verder nog in Ottawa gaat bekijken.

Liefs karen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active