AngelaCanada.reismee.nl

Start Mohawk trip, vrijdag 14 september

Om 08.30 ben ik vertrokken met de Mohawk trip geboekt bij Moose Network. Dit is een reisorganisatie die verschillende reizen aanbiedt. Je hebt een bus en een gids tot je beschikking en die brengt je van A naar B, met verschillende toeristische stops onderweg.

Je verblijft in hostels en bijvoorbeeld 4 keer ontbijt en 5 keer avondeten is inbegrepen. Voor de overige tijd ben je zelf verantwoordelijk voor je eten.

De groep bestond uit 6 meiden en 2 jongens; 1 Australische meid, 3 uit Zwitserland, 1 uit Duitsland, moi, 1 uit de UK en een meid uit Israel.

In de loop van de nacht ben ik me toch mega verkouden geworden. Heb de hele dag lopen snotteren en heb ook lichte verhoging. Bah!

Vandaag vertrokken we richting Montreal. 's Ochtends gestopt bij een locatie waar ze meer dan 3 miljoen appeltaarten hebben verkocht. Ze hebben daar een reuzenappel, verkochten allerlei varianten van appeltaarten, appelpatat, appelbrood, appel dumpling etc.

Heb samen met 3 meiden (want het was een mega stuk) een appeltaartje gegeten. De Nederlandse variant is toch lekkerder:D hahahaha.

De 2de stop voor die dag was een 1000 Island cruise op de Lawrence River. De naam geeft al weer wat de cruise in hield. Je had huizen van de jetset, 's werelds kleinste brug, de Amerikaanse douane (zaten namelijk op de grens), schoonmoeders eiland en een hele groot kasteel genaamd Boldt Castle op Heart Island

Het eiland heet niet echt schoonmoeders eiland, maar ik heb het omgedoopt tot dat. De eigenaar van Boldt Castle heeft dit huis voor zijn schoonmoeder gebouwd, en werd omgeven door een strook land van 2 meter.
Elke zomer werd schoonmama afgezet bij het huisje en hij pikte haar naar een aantal maanden weer op. Het lullige was dat zijn schoonmoeder niet kon zwemmen.:D. Check the pics, for the rotten basterd. Jaahahhaahaha

's Avonds tegen 18.00 kwamen we aan in het hostel en ik heb snel bonen in tomatensaus met aardappels gegeten. De groep ging uit eten en ik ben wel mee gegaan, maar heb alleen cola gedronken. Daarna gingen ze nog naar de bar, maar ik liep nog steeds zo te snotteren dat ik richting hostel ben gegaan. Heb daar met trui en sokken aan moeten slapen want ik had het zo koud! Zo zielig:D.

Liefs Angela

Reacties

Reacties

Karen

He Angela,

Balen dat je zo verkouden bent. Hielp appeltaart daar maar tegen, haha.

Veel plezier nog.

LIefs Karen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active