AngelaCanada.reismee.nl

Realiteit 23/7/2012

Er is al een maand voorbij gegaan sinds mijn vakantie met Joyce. Woensdag 27 juni was ik weer in Banff en donderdags was ik alweer aan het werk. Na zoveel vrije was ik weer blij dat ik kon werken, er zijn namelijk maar zoveel dingen die ik kan doen voor ik me begin te vervelen. Met veel arbeidsvreugde ging ik aan het werk en ik was net een zeer efficiente speedy gonzales op het werk. Ik was die hele dollar waard, puur omdat mijn andere 'zombie' collega's niet van hard werken houden en het werk wat gedaan kan/moet worden gewoon niet willen zien. Dit vreugdevolle gevoel duurde zo'n 2 dagen en toen begon het gezucht en gesteun alweer. Waarom kan ik niet gewoon de loterij winnen, ik beloof jullie dat als het minstens 5 nullen heeft ik ruimschoots zal delen hahahahahahah.

Waar hou ik met tegenwoordig mee bezig; ik lees heel veel zelfhulpboeken zoals: hoe word ik een millionair:D hahahhaha, hang te vaak in de kroeg, probeer mijn kleurtje bij te werken in een land wat tegen de Noordpool aan ligt:D, probeer me in te houden als ik zo'n klein (*&#) kotertje de nek om wil draaien of één van de ouders, en ik zit achter mijn glazen raam (balkon kan ik momenteel niet betalen:D) totdat Romeo komt (lees; de kl**tzak neemt zijn tijd er voor).

Cindy is mijn collega die mcdonalds vaarwel heeft gezegd en nu voltijd in de snoepwinkel is komen werken. Het voordeel is dat we nu nog beter kunnen afstemmen wanneer we naar de kroeg gaan. Zo was ik vorige week zondag in de kroeg 'sasquatch' met Cindy, kate en al haar vrienden. De naam van die kroeg is wel toepasselijk want na een uur dansen en kerels spotten zei ik tegen Kate: 'my god, I have never seen this many ugly guys in one room, not even normal looking guys, but butt ugly!'. Haar antwoord was (niet geschikt voor kindertjes): 'I would say: just get a vibrator and get it over with'. Hahahahahah

Dus tja het enige wat ik doe is werken, in de kroeg hangen of in het park in de zon liggen. Helaas heb ik met tijd en wijlen last van mijn bipolaire stoornis. Ik ben of aggressief, of sacherijnig (omdat ik op onchristelijke tijden moet werken) of ik ben happy de peppy vrolijk. Er is geen middelweg. Misschien komt de stoornis momenteel naar buiten door een gebrek aan liefde, ik mis mijn mami en ik mis mijn hondje. Natuurlijk kan dit opgelost worden door een lief ogend, schattig beertje trachten te knuffelen maar dat lijkt me niet echt een strakke actie. Moet namelijk zo hard achter hem aan rennen:D. Kortom nog 5 weken en ik zit in Alaska; HELLO!!!!!!

Liefs angela

Ps gelukkig vind ik mezelf erg grappig en lig ik helemaal in een deuk bij het schrijven van mijn blog:D.

Reacties

Reacties

mamsie

Sweetie Pie,

Troost je, ik lig ook altijd in een deuk als ik je blog lees, ai, wat kan een mens gelukkig worden bij het lezen hiervan! Dat komt natuurlijk ook omdat ik een levendige fantasie heb en alles dus voor mijn ogen zie gebeuren ;-)
Naruurlijk ben je veel meer waard dan een dollar, want als jij wilt kun je heel wat werk verzetten nietwaar GI Angela? Koop maar gewoon weer zo'n lot, wie weet valt de jackpot daar op... you never know... mamsie koopt in ieder geval wel een lot want ik geloof nog steeds dat de aanhouder wint :D... Adoeh, zo schattig, lees ik hier toch dat je mij mist... en Bailey... nou wij missen jou ook hoor, duurt nu toch wel lang... vandaar dat hier de blik weer op oneindig gaat en het verstand op nul :-)!

BTW, die maple butter is zooohooooo zalig!!!! Neem daar maar een doos van mee als je weer richting Wezep komt! Morgen ga ik trouwens wat leuks doen, ik ga met de trein naar Nunspeet en dan ga ik samen met je tante naar de Eibertjes markt, daar heb ik echt zin aan, 'k wil gewoon over een markt lopen die je echt markt kunt noemen en niet zo als hier, een markt met 3 kraampjes... niets aan! Oei, Baileytje is ineens wakker en gaat eten en 'schuurt' met zijn kop over het kleed, grappig om te zien, hij zal zo wel weer gaan slapen :-)... en ja hoor, hij ligt weer en is vertrokken, precies zijn baasje!!! Nou, wens je nog veel werkvreugde en laat je niet gek maken...

Take care & love ya, mamsie.

Miranda Broks

Jeeeej bericht van Angela, ik lees het nog steeds hoor en ben blij te horen dat je nog steeds om jezelf kan lachen, blijkbaar echt een boogschutters trekje ;)

Hhahahaha... Over 5 weken naar Alska :) Spannend. Wanneer kom je eigenlijk terug? Of mag ik dat niet vragen? Heel veel plezier nog ook hier moet gewerkt worden en dat is ook niet altijd leuk dus dan kan je beter daar zitten :)

Spreek je.. Zal je binnekort wel ff een mail sturen ;)
Kissss Miranda

macella

Hey harde werkster ;)
Jammer dat er geen knappe kerels in de kroeg zitten. Maar het klinkt wel heel gezellig!
Nog aftellen tot Alaska maar voor je het weet is het zover.
Veel plezier!

Groetjes macella

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active