AngelaCanada.reismee.nl

Cancun 4 en 5 oktober

Cancun donderdags, 4 oktober

Nog steeds in Cancun en het regenseizoen is begonnen. Heb heel lang uitgeslapen en ben even naar Wal-Mart gegaan. Jahaa, Mexico heeft een Wal-Mart.

Cancun vrijdags 5 oktober

Vandaag moest ik weer terug naar Canada. WHY!!! F*ck Canada, ik wil hier blijven. Erg realistisch is het niet omdat ik op een roze wolk zit. Ik zou hier kunnen werken voor 50 peso's per dag (= 4 dollar), maar dan zou ik gillend gek worden. Blijkbaar kun je voor Mexico ook werkvisums krijgen of je dat wil is een ander.

Om 10.30 moest ik de bus naar het vliegveld hebben, want mijn vlucht ging om 13.40. Toyboy heeft me ondanks zijn nachtdienst helemaal naar het vliegveld gebracht, en dat is maar goed ook. Hij kan Spaans en moest tot 4 keer toe vragen waar de aeropuerto nou was hahahahahahhaha.

Nog even bij Starbucks gezeten, en wist nou niet of ik een potje moest grienen of blij moest zijn. Laten we wel zijn; ik heb genoten van mijn tijd in Cancun. Het afscheid was zwaar maar eigenlijk was ik blij dat ik na 1 week weer naar Canada kon. Niet omdat Mexico niet leuk is of dat het regenseizoen is begonnen, maar omdat toyboy en ik bezig waren voor elkaar te vallen. Aangezien we totaal ergens anders zitten qua emotionele gesteldheid en fases in ons leven is het beter zo. Eenmaal door de gate heb ik 2 traantjes weggepinkt. Vakantieliefdes of gewone algehele verliefdheid is niks voor mij. Doe mij het harige monster maar wat thuis zit:D. Gegarandeerde liefde noem ik dat hahahahahahhahaha. (mijn hond voor degene die hem niet snappen:D)

De goden waren me goed gezind want de vlucht ging perfect:D. Om 00.00 was ik in Winnipeg en kon ik gelijk het bed in duiken. Ow het vliegtuig van Chicago (I think) naar Winnipeg was een mini vliegtuig! Je had 2 stoelen aan de rechterkant en 1 stoel aan de linkerkant. Bizarre ervaring.

Liefs Angela.

Reacties

Reacties

Karen

Angela in love... Dat is weer eens wat anders! Sterkte ermee.

Liefs Karen

mama-beer

Schatje,

Toyboy, Starbucks, harige monster... misschien een idee om een boek te schrijven? Ik geniet van al je verhalen!
Het harige monster is waiting for you!

Love ya, mama-beer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active