AngelaCanada.reismee.nl

Cancun, maandag 1 oktober

Vandaag naar het strand geweest en om daar te komen vanaf het hostel moet je 10 minuten met de bus. Het is niet moeilijk en ik hoef geen eens Spaans te kunnen. Route 1 voor 8,50 peso's, 10 minuten timen of Coco bongo zien en je kunt uitstappen.

Wat kan ik zeggen over het strand. Zo zo zo zo zo waanzinnige mooi! Ik heb al hele mooie stranden gezien, maar dit is wel een topper. De kleur is onbeschrijfelijk. Wat nog leuker was dat er live- animal- entertainment was. Er was namelijk een soort van pelikaan vissen aan het vangen. Hij was er maar druk mee:D.

Je kunt echt onwijs stappen in Cancun. 's Avonds zijn we met een hele groep uit het hostel richting Cocobongo gegaan. Veel grote kroegen in Cancun vragen één bedrag en daar kun je de gehele avond voor drinken. Ze vragen vaak 50 a 60 dollar en dat is niet goedkoop. Meestal drink ik wodka en cola, dus ik had al uitgerekend dat ik minstens 8 glazen moest drinken om mijn geld er uit te slepen. Tja blijf, toch een Hollander. Uiteindelijk dronk ik de hele avond 'sex on the beach'. Geen idee wat er in zit, maar toen ik in de marine zat heb ik samen met Miranda en Karen mijn verjaardag in Las Palmas gevierd, en heb ik de hele avond dat gedronken. Ik ben toen kruipend naar het hotel gegaan:D. Het is maar goed dat ik begeleid werd naar het hotel, want ik had deze nooit terug gevonden.

Coco bongo is alom bekend in de omgeving en mensen komen er speciaal naar Cancun voor. Het is een disco met allerlei shows gedurende de hele avond. Je kunt het een beetje vergelijken met Las Vegas/ cirque du soleil. Zo kwam een imitatie van madonna, lady gaga, Michael Jackson en nog vele andere voor.

Was nog geen 3 minuten binnen of ik stond al op de bar te dansen:D, geen probleem! Naar mate de avond vorderde werd ik minder enthousiast, want ik stond niet meer zo stevig op benen:D en de bar was niet zo breed. Hahaa

Op sommige locaties op de bar had je zo'n machine die lucht heel hard omhoog blaasde. Heel veel meiden hadden uiteraard een rokje aan, waaronder ik:D. Godzijdank draag ik altijd een legging hahahah! Maar goed ik heb die avond vele slipjes gezien, maar één naughty girl had niks onder haar jurk aan. De hele zaal heeft genoten van dat uitzicht ahahahahahahahhahha.

Voor mij was de avond een succes, want ik hield er een toyboy van 6 jaar jonger over. Eén van mijn goede vrienden heeft gezegd dat ik me meer moest 'slutify-en'. Mission accomplished :D.

Liefs Angela

Reacties

Reacties

Karen

Zo... Cancun beviel dus wel, haha. Wel even wat anders dan Canada!

Joyce Kars

Go Girl!!!!

mama-beer

Sweetie Pis,

Misschien had ik dit beter niet kunnen lezen? Maar ik heb wel gelachen hoor, jij op de bar en uitrekenen hoeveel drankjes je moet nuttigen om je geld eruit te halen... en uiteraard hoort bij zo'n waanzinnig strand een waanzinnig drankje, toch?

Love ya, xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active